Pytanie
Witam,Podjąłem się wymiany zestawu naprawczego reduktora bigas 84. Po złożeniu reduktora silnik na gazie nie chce pracować, tak jakby w ogóle nie dostawał gazu.Wydaje mi się, że wszystkie elementy trafiły na swoje miejsce. Mam wątpliwości do jednego zaworka. Ma on przekrój kwadratowy z jednej strony zakończony jest kulką a z drugiej strony ma gumową wkładkę. Nie zapamiętałem jak go demontowałem, którą stroną powinien być skierowany do otworu, który ma zamykać. Czy jest możliwość uzyskania informacji o budowie tego reduktora lub może zdobycia rysunku. Co jeszcze może być przyczyną, że gaz nie wypływa z reduktora, wcześniej jeździł tylko nie było wolnych obrotów.Dzięki z góry za poradę! Robert
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plNajczęściej element zaworka/tłoczka zakończony gumką powinien być umieszony tak by mógł on zamykać otwór magistrali gazu. W różnych reduktorach są różne procedury naprawcze. Powodzenie regeneracji reduktora często zależy nie tylko od odpowiedniego wyczyszczenia elementów i wymiany membran, ale właśnie od prawidłowego złożenia czy wyregulowania. Przy dużych przebiegach reduktora, pewne modele nie dają się skutecznie regenerować - zużyciu ulegać mogą elementy niewymienne.
Szczegółowe informacje z powinien Pan uzyskać u dystrybutora Bigasa - w firmie Anlero-Polska z siedzibą w Warszawie (dane teleadresowe są w naszej bazie, w zakładce "Hurtownie")
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl