Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Poniedziałek 2018-01-08

Jaką instalację LPG wybrać?

Nissan Pathfinder (2011), 4.0 i V6 2WD (250KM)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Samochód Nissan Pathfinder (2011) z silnikiem 4.0 i V6 2WD (250KM) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zamontowanie instalacji IV generacji wymusza zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów, np. w postaci lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2018-01-11

Oliwer Sandowski

Monter KME

Samochód Nissan Pathfinder (2011) z silnikiem 4.0 i V6 2WD (250KM) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zamontowanie instalacji IV generacji wymusza zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów, np. w postaci lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2018-01-11

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Samochód Nissan Pathfinder (2011) z silnikiem 4.0 i V6 2WD (250KM) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zamontowanie instalacji IV generacji wymusza zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów, np. w postaci lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2018-01-11

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Samochód Nissan Pathfinder (2011) z silnikiem 4.0 i V6 2WD (250KM) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Zamontowanie instalacji IV generacji wymusza zastosowanie dodatkowej ochrony zaworów, np. w postaci lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Czwartek 2018-01-11