Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba auta są bardzo zbliżone pod kątem eksploatacji na gazie i ich silniki mogą być zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki te mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, zatem wymagają zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku zasilania LPG z wykorzystaniem systemu IV generacji). Jeśli będzie zastosowana instalacja V generacji dodatkowa lubryfikacja nie jest knieczna.
Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie regulować luzy zaworowe.
Pod kątem regulacji luzów zaworowych silnik Hondy można traktować jako lepszy wybór ponieważ koszty tej operacji są niższe.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl