Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWymienione auta są bardzo zbliżone pod kątem eksploatacji na gazie i mogą być zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Wszystkie mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, które należy kontrolować i ewentualnie regulować co 30 tys. km (w przypadku Hondy co 15-20 tys. km) oraz wymagają stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku zastosowania instalacji IV generacji).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl