Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie lepszą propozycją wydaje się być Renault Megane z silnikiem 1.6 16V, ponieważ z uwagi na zastosowanie hydraulicznych popychaczy w układzie rozrządu nie wymaga stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych i może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik 1.6 16V w Oplu Astrze ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, zatem jeśli będzie zasilany systemem IV generacji wymaga zastosowania lubyfikacji gniazd zaworowych. Zasilanie go LPG z zastosowaniem instalacji V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl