Uwagi pytającego:
Witam. Po przeczytaniu wielu informacji na temat możliwych problemów z głowicą i zaworami nie umiem się zdecydować na instalację LPG. Cieszący się bardzo dobrymi opiniami autoryzowany warsztat STAG stanowczo polecił mi instalację LPG do tego silnika. Zaznaczyli, że trzeba dbać i kontrolować regulację mieszanki, sprawdzać luzy zaworowe itd. Lubryfikację kazali sobie podarować (sprawdza się tylko w silnikach Forda), a w moim przypadku to naciąganie klienta na kilkaset złotych. Zaproponowano mi instalację opartą na sterowniku Q-Box, wtryskiwaczach HANA lub Barracuda, reduktor AC. Co sądzicie o tej instalacji? Czy instalując LPG w takiej czy innej konfiguracji (zachowując systematykę przeglądów instalacji i gniazd zaworowych) będę mógł cieszyć się niezawodnością samochodu bez obawy o jakieś kosztowne awarie. Pomóżcie w podjęciu decyzji. Dziękuję.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWymieniona kompletacja to dobra propozycja do silnika 1.6 115 KM w samochodzie Opel Astra. Nie bardzo umiem wytłumaczyć stanowisko warsztatu w temacie nieskuteczności lubryfikacji w tym silniku i skuteczności w silnikach Forda. Osobiście proponowałbym zastosować lubryfikację i koniecznie przestrzegać okresowej kontroli, ewentualnie regulacji lużów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl