Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody w zestawieniu to dobre propozycje pod kątem zasilania gazowego i mogą być dostosowane do LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Decydując się na dostosowanie do zasilania LPG silnika 1.6 (115 KM) w obu Oplach z tego zestawienia za pomocą systemu IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Jego zasilanie z wykorzystaniem systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Natomiast silnik 1.4 16V (98 KM) z Renault Mégane nie wymaga stosowania lubryfikacji i można go z powodzeniem zasilać wykorzystując systemy LPG IV lub V generacji.
Osobiście, wybierając z tego zestawienia samochód pod kątem montażu instalacji LPG zastosowałbym następującą kolejność:
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl