Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.4 Turbo (140 KM) w samochodzie Opel Astra ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu, zatem nie wymaga okresowego sprawdzania i ewentualnej regulacji luzów zaworowych. Może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik 1.8 (140 KM) w samochodzie Opel Insignia ma ręcznie regulowane luzy zaworowe (wymaga okresowego sprawdzania i ewentualnej regulacji ich wartości). W przypadku zasilania LPG z wykorzystaniem systemu IV generacji należy zastosować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl