Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba silniki mogą być z powodzeniem dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Opel Astra 1.4 (100 KM) z uwagi na hydrauliczną regulację luzów zaworowych nie wymaga ich okresowej kontroli i stosowania lubryfikacji, natomiast silnik 1.6 (115 KM) w przypadku zastosowania instalacji IV generacji wymaga zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji zastosowany w tym silniku nie wymaga dodatkowej lubryfikacji. W przypadku tej jednostki napędowej konieczna jest także kontrola luzów zaworowych co około 30 tys. km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl