Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia to bardzo dobre propozycje pod kątem eksploatacji na gazie i mogą być zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Obie Astry mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i w związku z tym nie wymagają stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silnik Mazdy ma ręcznie regulowane luzy zaworowe i przy zastosowaniu instalacji IV generacji wymagany jest układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Jeśli do jego zasilania będzie użyty system V generacji dodatkowa lubryfikacja nie jest wymagana.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl