Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w pytaniu samochody:
można poddać konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Najprościej będzie w przypadku Toyoty ponieważ nie wymaga ona stosowania lubryfikacji.
Natomiast silniki Opla i Hondy w przypadku zastosowania instalacji IV generacji wymagają zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silniki te mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km w przypadku Opla i co 15-20 tys. km w przypadku Hondy) sprawdzać i ewentualnie korygować.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl