Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba silniki samochodów z tego zestawienia mogą być zasilane LPG.
Można w nich zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Są to jednostki napędowe z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi, dlatego decydując się na system IV generacji należy zamontować dodatkowy układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Regulacja luzów zaworowych w silniku Renault jest jednak bardzo skomplikowana i kosztowna, zatem proponowałbym w nim rozważyć montaż instalacji V generacji, pomimo technicznej możliwości zastosowania systemu IV generacji z lubryfikacją.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl