Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie lepszym wyborem wydaje się Toyota Avensis 1.8 Valvematic, ponieważ z uwagi na hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu nie wymaga stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych. Silnik ten może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik 1.8 (140 KM) w Oplu Insigni można także z powodzeniem zasilać LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na na rynku instalacji IV lub V generacji. Jednak z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe w przypadku zastosowania systemu IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl