Pytanie:
Dzień dobry,
Mam problem z instalacją gazową w Oplu Merivie. Instalacja firmy Elpigaz.
Problem polega na tym, że instalacja nie chce przełączać się na gaz, nawet przy rozgrzanym silniku. Jeżeli już się przełączy to po chwili (nawet kiedy jest pełna butla) zaczyna krzyczeć, że brakuje gazu i z powrotem trzeba go przełączyć na benzynę. Podczas jazdy po mieście jeszcze czasem da się dłużej pojeździć na gazie, jednak podczas jazdy na trasie po autostradach i przy redukcjach podczas wyprzedzania, nie ma takiej możliwości żeby gaz się przełączył. Za każdą próbą krzyczy, że brakuje gazu.
Instalacja była sprawdzana, panowie fachowcy twierdzą, że nie widzą żadnych błędów. Filtry były zmieniane.
Czy może być tak, że jest to reduktor i nie pokazuje tego po podpięciu instalacji gazowej do komputera?
Jeżeli tak, to jaki mniej więcej jest koszt takiego reduktora?
Dziękuję i pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPowodem takiego zachowania instalacji może być niedostateczne ciśnienie gazu, a za to odpowiada reduktor (przy założeniu że filtry i przewody są drożne). Wadliwe działanie reduktora jest możliwe do zdiagnozowania jedynie podczas próby drogowej i obserwacji parametrów pracy instalacji LPG .Na postoju usterka może być niewidoczna.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl