Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody będą bez problemu pracować na LPG i mogą być dostosowane do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej). Z punktu widzenia wygody eksploatacji nieco lepszym wyborem wydaje się Opel Tigra 1.6 16V z uwagi na hydrauliczną regulację luzów zaworowych (nie trzeba pamiętać o konieczności ich okresowego sprawdzania i regulacji). Silnik Renault Megane ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, co wymaga okresowej kontroli i ewentualnej regulacji ich wartości (nieco wyższe koszty obsługi technicznej silnika). Jednostka ta jednak bardzo dobrze spisuje się na LPG i nie jest konieczny montaż zestawu do lubryfikacji gniazd zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl