Pytanie:
Witam,
Mam instalację marki Versus od paru lat. Jakiś czas temu zauważyłem, że na gazie przy szybszym dociśnięciu pedału gazu samochód zamiast szybko przyspieszać dławi się przez kilka sekund i albo załapie po chwili i zaczyna się rozpędzać albo muszę zredukować gaz do niższego biegu na wyższe obroty i wtedy przyspieszy. Myślałem że to zapchana listwa, wymieniłem ją i poprawiło to nieco efekt ale nadal się zdarzał ten proceder. Kilka dni temu postanowiłem wymienić reduktor na nowy bo miał już prawie 80 tys. km. Po wymianie przez pierwsze 2 dni było OK ale dziś temat dławienia się przy szybkim wciskaniu gazu powrócił (dodam, że oba filtry fazy ciekłej i lotnej także są nowe).
I teraz pytanie. Co może być przyczyną, bo chyba do wymiany pozostały mi już tylko albo rurki na nowe od reduktora do wtryskiwaczy i te cienkie które idą do MAP sensora albo sam MAP sensor?
Proszę o pomoc żebym znowu nie inwestował w rzeczy które nie poprawią sytuacji. Dodam, że oczywiście po zmianie reduktora samochód chodził o niebo lepiej, super się zbierał itp. a dziś znowu dosyć słabo no i to dławienie przy raptownym przyspieszeniu.
Co jeszcze mogę zrobić? Instalacja oczywiście była regulowana w autokalibracji oraz w czasie jazdy.
Dziwne jest to, że raz jest OK, a raz źle - raczej wskazuje to nie na ustawienia komputerowe tylko chyba na jeszcze zapchane coś?
Dziękuje za pomoc.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl