Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w pytaniu samochody mogą być z powodzeniem dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jeśli jednak miałbym wybierać to lepsza wydaje się Vectra 1.8 (122 KM), ponieważ ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymaga stosowania lubryfikacji. Silniki pozostałych samochodów mają ręcznie regulowane luzy zaworowe i w związku z tym wymagają zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Jeśli do ich zasilania zostanie użyta instalacja V generacji, dodatkowa lubryfikacja nie jest potrzebna.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl