Pytanie
Sytuacja wygląda w ten sposób, po przekroczeniu 3000 tys obr./min. -przy wciśniętym pedale gazu do podłogi, samochód bardzo powoli powoli przyspiesza. Przeważnie ma to miejsce na 3 biegu- wyczuwalne jest tak jakby zaczynało brakować gazu w instalacji a po dłuższej chwili samochód dopiero zaczyna przyspieszać. Przy zmianie biegów na obrotach do 3000 tys. samochód zochowuje się normalnie. Pytanie moje dotyczy powodu takiego działania instalacji - na benzynie jest ok.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPrzy instalacjach II generacji, powodów przyduszenia się może być bardzo wiele od niewłaściwej regulacji (w tym włączenia niewłaściwie funkcji wzbogacenia) począwszy, przez zabrudzony filtr powietrza lub gazu, aż po uszkodzony reduktor.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl