Pytanie
Witam serdecznie,Mam VW Golf 4 i instalację gazową 3,5 roku.Moj dojazd do pracy to ok. 20 km. Problem polega na tym, iż przy redukcji biegów na niższy, po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie. Podobny problem pojawia się przykładowo na zakrętach przy niemalże każdorazowym wciśnięciu sprzęgła. Zauważyłem rozwnież, iż temp. silnika nie jest za wysoka.. tzn wskaźnik.. mimo iż pokonam przykładowo 15km... nie dochodzi do 90stopni. Pragnę zauważyć, że samochód nawet po 20 km gaśnie np. przy dojazdach do świateł. Nie mam problemu z ponownym odpaleniam auta. Jednakże uprzejmie proszę o rady i pomoc gdyż staje się to dla mnie coraz to bardziej niebezpieczne. Dziękuję
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plProblem może leżeć po stronie stabilizacji biegu jałowego, mimo iż na benzynie auto nie gaśnie. Proponuję zacząć od wyczyszczenia bloku przepustnicy i wpisania parametrów podstawowych przepustnicy. Niepełne nagrzanie silnika (na wskaźniku) może sugerować usterkę termostatu, który również ma znaczący wpływ na prawidłowe fukcjonowanie instalacji LPG (jednak nie powinno być powodem gaśnięcia).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl