Pytanie
Witam,
Mam Passata B5, 98 r., pojemność 1.6 74 kW i gaz, sekwencję. Problem wygląda tak, że ostatnio myłem silnik po wymianie oleju i auto zaczęło się dusić, wymieniłem filtry gazu, świece, wszytko przedmuchalem i jest troszkę lepiej, ale przy większych obrotach dalej się dusi. Zauważyłem, że z jednego wtrysku odpadła plomba i się zastanawiam czy to coś znaczy, bo na dobrą sprawę powietrze się tam zbiera.
Wygląda to tak http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/images/poradnik-lpg/listwa-wtryskowa2.jpg, tylko ostatni wtrysk nie ma tej plomby/zaślepki, czy jak to się nazywa na końcu wtrysku od śrub.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZaślepka na wtryskiwaczach typu Valtec (takie Pan przedstawił w załączonym linku) to jedynie "plomba" regulacyjna producenta. Jej brak nie ma wpływu na funkcjonowanie wtryskiwacza, czy jego szczelność. By prawidłowo zdiagnozować duszenie na wyższych obrotach, konieczna jest diagnostyka przy użyciu odpowiedniego programu do instalacji gazowej przeprowadzona podczas próby drogowej.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl