Pytanie:
Witam,
Auto kupione z założoną instalacją, bardzo silnie traci temperaturę podczas jazdy w trasie. Na wskaźniku praktycznie do zera już po kilku minutach jazdy z prędkością około 100 km/h. W jeździe miejskiej wszystko jest OK. Układ chłodzenia sprawdzany i odpowietrzany wielokrotnie, wymieniona chłodnica, czujnik temperatury, wszystkie węże i dwa razy termostat - zawsze bez zmian.
Reduktor jest wpięty szeregowo na powrocie z nagrzewnicy. Czy to on może być przyczyną i czy powinien być przed nagrzewnicą szeregowo, czy może równolegle?
Dziękuję i pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWpięcie reduktora w układ chłodzenia (jakie by nie było) nie będzie powodowało spadku temperatury w takim stopniu, by było to widoczne na wskaźniku temperatury silnika. Moim zdaniem przyczyny upatrywać należy w wadliwie działającym termostacie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl