Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody
mogą być poddane konwersji do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym, a może wygodniejszym i tańszym w eksploatacji wydaje się Peugeot ponieważ ma hydrauliczne kompensatory luzu zaworowego i nie wymaga stosowania lubryfkacji.
W przypadku Toyoty jest ona wymagana (przy instalacjach IV generacji). Dodatkowo silnik Toyoty ma regulowane ręcznie luzy zaworowe. Ich wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować ich wartości.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl