Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba silniki będą dobrze pracować na LPG. Można w nich zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszą propozycją wydaje się jednostka napędowa 2.0 16V ponieważ ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu. W związku z tym nie wymaga regulacji luzów zaworowych ani stosowania lubryfikacji. Silnik 1.6 z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe wymaga okresowej kontroli ich wartości (co około 30 tys. km) oraz zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Jej zastosowanie jest konieczne tylko w przypadku zamontowania instalacji IV generacji. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl