Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki obu pojazdów:
można poddać konwersji na zasilanie LPG. W przypadku Opla można to zrobić z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji (w przypadku zamontowania instalacji IV generacji) i ma ręcznie regulowane luzy zaworowe, których wartości trzeba kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.
Natomiast jednostka napędowa 1.6 156 KM (115 kW) 155 THP samochodu Peugeot 5008 2011 r. jest zasilana przez bezpośredni wtrysk benzyny. Wymaga zatem zastosowania instalacji dedykowanej. Według wiedzy jaką dysponuję instalacje LPG do tego samochodu oferują: BRC, Elpigaz, Landi Renzo, Prins, STAG, Tartarini i Vialle.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl