Pytanie
Witam
Jeżdżę autem jak w opisie i mam problem. Co pewien czas (parę kilometrów) czuć szarpnięcie, jakby nagłe chwilowe przyspieszenie, coś jakby uderzenie.
Co ciekawe kiedyś też miałem taki problem i sam przeszedł, ale teraz zaczyna mnie to coraz bardziej niepokoić. Ostatnio musiałem przejechać około 200 km na benzynie i auto chodziło idealnie. Dodam, że najbardziej jest to odczuwalne wraz ze wzrostem obciążenia - szybka trasa etc., podczas toczenia się po mieście ledwo to czuć.
Filtry od gazu mam wymienione, a filtr powietrza i świece Denso irydowe mają przebieg 15 tys.km. (poprzednie zwykłe NGK używałem 30 tys.km. i były w dobrym stanie).
Podczas wymiany filtrów gazu spytałem mechanika o to i odpowiedział mi, że mam pewnie parownik i wtryski do wymiany. Wycenił to na 1000zł.
Czy to aż tak poważne?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki 1.2 są dość wrażliwe jeżeli chodzi o świece zapłonowe. Należy stosować takie jak przewiduje producent silnika. Szarpnięcia, o których Pan pisze mogą być spowodowane usterką występującą w układzie zapłonowym, mogą to być właśnie świece lub cewka zapłonowa. Czasami powodem jest źle dobrana dysza we wtryskiwaczach gazu, ale wówczas problem występowałby od samego początku.
Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!
Przy wyborze instalacji rozważ rekomendowane systemy:
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl