Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

Problem z Zenit jz-2005 w Audi A6 C5 1.8 Turbo quattro 230HP

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
poniedziałek 2012-05-28

Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z Zenit jz-2005 w Audi A6 C5 1.8 Turbo quattro 230HP

Pytanie

Witam
Mam problem z instalacją gazową w moim A6 c5 1999r. 1.8 Turbo moc 230 HP (silnik taki jak w audi TT 225HP). Otórz mam zamontowaną instalacje Zenit JZ-2005, parownik Landi IG1, wtryskiwacze MATRIX HD 544. i problem jest taki:
wszystko na gazie działa poprawnie dopóki czas otwarcia wtrysków nie przekroczy 30.0 ms. po tym czasie istalacja przełącza na benzynę. Dodatkowo wtryskiwacze benzynowe otwierają się do czasów 40.0 ms, później już pozycja maksymalnego otwarcia bez impulsu pod maksymalnym obciążeniem czyli cut.off dla komputera Zenit. Czy da się wyeliminować ten problem? Elektronika i silnik doprowadzone do stanu szwajcarskiego zegarka. Elektronika układu LPG i benzyny 100% sprawna. Turbina tłoczy 1.4 bara. Zrozumiałe jest, że elektronika gazu \\\"głupieje\\\" bo przy wartościach przekraczających nominalne czasy pracy wtryskiwaczy - odcina je. Jakie rozwiązanie by Praktyk proponował. W ogóle czy jakieś jest?

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Jedynym słusznym rozwiązaniem jest wymiana wtryskiwaczy gazu na dużo wydajniejsze, które nie będą otwierały się przy maksymalnym obciążeniu więcej niż 25 ms.

poniedziałek 2012-05-28
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  GAZ-ELEK Maciej Zinka
Klonowa 7 KOKOSZKOWY
83-207, Starogard Gdański
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie