Pytanie
Witam
Mam problem z instalacją gazową w moim A6 c5 1999r. 1.8 Turbo moc 230 HP (silnik taki jak w audi TT 225HP). Otórz mam zamontowaną instalacje Zenit JZ-2005, parownik Landi IG1, wtryskiwacze MATRIX HD 544. i problem jest taki:
wszystko na gazie działa poprawnie dopóki czas otwarcia wtrysków nie przekroczy 30.0 ms. po tym czasie istalacja przełącza na benzynę. Dodatkowo wtryskiwacze benzynowe otwierają się do czasów 40.0 ms, później już pozycja maksymalnego otwarcia bez impulsu pod maksymalnym obciążeniem czyli cut.off dla komputera Zenit. Czy da się wyeliminować ten problem? Elektronika i silnik doprowadzone do stanu szwajcarskiego zegarka. Elektronika układu LPG i benzyny 100% sprawna. Turbina tłoczy 1.4 bara. Zrozumiałe jest, że elektronika gazu \\\"głupieje\\\" bo przy wartościach przekraczających nominalne czasy pracy wtryskiwaczy - odcina je. Jakie rozwiązanie by Praktyk proponował. W ogóle czy jakieś jest?
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl