Pytanie
Witam...Mam problem, nie wiem co robić. Auto odpalam na benzynie i po przekroczeniu 2000 obr przełącza się na gaz i jest ok. Po przejechaniu jakieś 23 km ( 25 minut) dioda w centralce świecąca na zielono (wskazująca prace na LPG) zaczyna mrugać na żółto, czerowno i znowu zielono, i tak cały czas zielony, żółty i czorwony kolor ( a obok tej diody mam 4 diody wskazujace poziom gazy w butli, mam do pełna zatankowane i gdy zielona zaczyna wariować na zółto i czerwono te diody cztery gasną i pali się jedna i mruga. Gasze silnik i odpalam auto ponownie i jest znowu ok, po kolejnych 25 minutach jazdy cykl się powtarza. Byłem u gazownika i powiedział ( sprawdzał jakimś przyrządem), że sonda lambda nie działa. Wymieniłem sondę lambda i pojechałem na diagnostykę samochodu, podłączyli go pod kompa i okazało się, że sonda jest ok. ale cykl ten dalej się pojawia jak jeżdże na gazie. Co to może być?Nie posiadam sekwencyjnego gazu. Jest parownik ( BRC ), silniczek krokowy, i dwie kostki jedna to (Emulacja Wtrysku 2 kanałowa BRC) druga to (nie wiem dokładnie, ale jest tam wtyczka jakaś na pewno komputer do LPG) i centralka.Kupiłem od szwagra samochód i mówił ze miał też taki problem kiedyś i mówił mi, że trzeba oszukać sondę lambda na komputerze od LPG. Nie wiem co robić i czy on ma racje.Pozdrawiamproszę o pomoc
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl