Pytanie
Witam,
Mam założoną instalację firmy KME, 3 generacji. Jakiś czas temu pojawił mi się problem z przełączaniem z benzyny na gaz na zimnym silniku (pierwsze uruchomienie danego dnia). Temp. przełączania jest ustawiona przez gazownika - więc zakładam, że jest dobra. W momencie przełączenia auto "dusi" się, szarpie. Po paru metrach "wymuszonej" jazdy instalacja zaczyna pracować lub muszę ją manualnie wyłączyć, poczekać i znów włączyć. Wtedy najczęściej `wszystko jest OK. Podczas tego "szarpnięcia" zapalają się dwie kontrolki - "check engine" oraz kontrolka sygnalizująca poślizg.
Przy oględzinach, gazownik stwierdził błędy na wstryskiwaczach, ale nie usunął awarii. Dodam, że świece oraz listwa wymieniana była 27 tys. km temu. Wyczytałem wcześniej, że może chodzić o silnik krokowy - u mnie jest połączony z przepustnicą (którą czyściłem 2 miesiące temu).
Samochód do Astra Bertone z 2002r - 1.8 92 kW.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl