Pytanie
Witam. Posiadam samochód Opel Omega B 2.0 , Benzyna + Gaz -Sekwencja, 130KM , rok produkcji 1995. Auto posiadam nie całe 2 lata. Do wczoraj jeździlo na gazie i nic się nie działo. Wczoraj w nocy u mnie w mieście było -26 i gdy poszedłem rano nie mogłem odpalić auta, za słabe aku. Zabrałem więc akumulator do domu, ogrzałem i odpalił. Tylko problem tkwi w tym, że nie chce się już przełączyć na gaz, ciagle miga jedna dioda od benzyny. Na postoju np. na swiatłach jak przełącze na gaz święcą się wszystkie diody ale jak dodam gazu, od razu przeskakuje na benzyne i miga jedna dioda. Pierwszy raz się z tym spotkałem i nie mam pojęcia co to może być. Muszę dodać, że przy wysiadaniu i zamykaniu drzwi zawsze mnie kopnie prąd. Czy to może być jakieś zwarcie na instalacji elektrycznej od LPG czy problem z zanikiem czasu otwarcia na wtryskiwaczach?Prosiłbym o radę co to może być i co należałoby sprawdzić.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPowodem takiego zachowania instalacji gazowej może być częściowy "reset" ustawień spowodowany rozładowaniem akumulatora. Konieczna zatem jest diagnostyka przy użyciu odpowiedniego programu do instalacji LPG i zweryfikowanie, który z parametrów odpowiada za takie zachowanie. Może to być niewłaściwa prędkość obrotowa lub temperatura reduktora lub gazu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl