Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

Problem z instalacja

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
sobota 2014-01-04

Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z instalacja

Pytanie

Witam!!!

Jestem posiadaczem Renult Koleos z silnikiem 2,5 16V 171KM. Auto ma przejechane 80 tys. km, a na gazie jakies 26 tys.. Od pewnego czasu auto przy pierwszym przełączeniu pracuje na 3 gary przez jakieś około 100 m później pracuje lepiej chociaż przy 2800 obr./min. zaczyna słabnąć i lekko poszarpywać. Instalacja to Landi Renzo 4 generacja bez lubryfikacji.

Samochód jest po wymianie wtryskiwaczy i regeneracji parownika. Gazownik stwierdził, że potrzebna jest regulacja luzu zaworowego. Bylem pewien, że w tym modelu jest hydrauliczna regulacja luzu zaworowego! Bardzo prosze o pomoc co jeszcze może być powodem złej pracy instalacji i czy faktycznie trzeba ustawiac luz zaworowy???

Z góry dziekuję

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Opisany przez Pana silnik ma regulowane luzy zaworowe i konieczna jest ich okresowa kontrola, ewentualnie regulacja. Zbyt ciasne luzy zaworowe w początkowej fazie powodują nierównomierną pracę silnika na biegu jałowym, jednak zjawisko to występuje zarówno na benzynie, jak i na gazie. Najbardziej odczuwalne jest to rzeczywiście na zimnym silniku.

sobota 2014-01-04
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  EUROGAZ Małgorzata Madej
Sezamkowa 14
66-620, Gubin
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie