Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

Problem z instalacją

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
niedziela 2014-08-03

Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z instalacją

Pytanie

Witam
Mam problem z moją instalacją LPG marki Zenit, założoną w 2005r. Wtryskiwacze Valtek z cewką 1 Ohm, reduktor Tomasetto A 09. Instalacja załozona jest w Audi A6 C4 2,0 115 koni. Instalacja założona była 7 lat temu i sprawowała się dobrze, nic nie było regulowane tylko wymiana filtrów, aż zregenerowałem parownik (wymieniłem membrany i wyczyściłem ). Samochodem nie można poprawnie jeździć zachowuje się jakby nie miał odpowiedniej ilości gazu i spalanie się bardzo podniosło. Wymieniłem wtryski został, tylko czujnik tem. i ciśnienia gazu .Jak sprawdzić czujnik tem .i ciśnienia gazu? A może membrany są za twarde? Czy ten czujnik ciśnienia gazu jest ważny ?
Mam pytanie, które dysze się kalibruje ? Te w listwie (Valtek) czy w kolektorze ssącym ?
Pozdrawiam

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Elastyczność membran reduktora przy instalacji IV generacji nie ma tak wielkiego znaczenia jak w reduktorach II generacji. Poprawna praca czujnika ciśnienia gazu to bardzo ważny element do prawidłowego funkcjonowania instalacji LPG. Można zweryfikować ten czujnik przy pomocy programu diagnostycznego do danej instalacji. Dysze, które podlegają kalibracji to te w listwie.

niedziela 2014-08-03
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  DRETAN Maciej Pająk
Pocztowa 87
72-004, Tanowo
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie