Pytanie
Witam
Mam problem z moją instalacją LPG marki Zenit, założoną w 2005r. Wtryskiwacze Valtek z cewką 1 Ohm, reduktor Tomasetto A 09. Instalacja załozona jest w Audi A6 C4 2,0 115 koni. Instalacja założona była 7 lat temu i sprawowała się dobrze, nic nie było regulowane tylko wymiana filtrów, aż zregenerowałem parownik (wymieniłem membrany i wyczyściłem ). Samochodem nie można poprawnie jeździć zachowuje się jakby nie miał odpowiedniej ilości gazu i spalanie się bardzo podniosło. Wymieniłem wtryski został, tylko czujnik tem. i ciśnienia gazu .Jak sprawdzić czujnik tem .i ciśnienia gazu? A może membrany są za twarde? Czy ten czujnik ciśnienia gazu jest ważny ?
Mam pytanie, które dysze się kalibruje ? Te w listwie (Valtek) czy w kolektorze ssącym ?
Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plElastyczność membran reduktora przy instalacji IV generacji nie ma tak wielkiego znaczenia jak w reduktorach II generacji. Poprawna praca czujnika ciśnienia gazu to bardzo ważny element do prawidłowego funkcjonowania instalacji LPG. Można zweryfikować ten czujnik przy pomocy programu diagnostycznego do danej instalacji. Dysze, które podlegają kalibracji to te w listwie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl