Pytanie
Od 5 lat jeżdżę z instalacją gazową. Do tej pory nie bylo problemów. Od jakiegoś czasu mam problemy z przełączaniem na zasilanie gazem. Na początku rzadko się to zdarzało, teraz w ogóle się nie przełącza. Byłem w serwisie, wymienili filtry i jakąś cewkę (jestem laikiem więc nie wiem). Podobno przy poprzedniej wymianie filtrów włożono nie odpowiedni i cały brud dostawał się do parownika. Czy konieczna jest wymiana tej części. Jeśli tak to na jaki?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plNiektóre parowniki są w pełni naprawialne, jednak są i takie, które podlegają jedynie wymianie z powodu nieopłacalności (ze względów finansowych). Rzeczywiście zastosowanie niewłaściwych filtrów mogło spowodować usterkę reduktora. Wymiany najczęściej dokonuje się na taki typ jaki był. Jeśli montujemy zamiennik trzeba zwrócić uwagę by był odpowiedni do danego silnika i instalacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl