Pytanie
Witam ekspertów. Mam pytania dotyczące pracy auta na gazie. Instalacje mam już 8 lat. Auto jest znacznie słabsze niż jeszcze kilka miesięcy temu i drastycznie wzrosło spalanie. Reduktor był regenerowany jakieś 10kkm temu. Panowie z warsztatów twierdzą, że wszystko z nim OK, ale nie można wyregulować mieszanki. Zaraz po regulacji dynamika auta i osiągi wydają się poprawne, ale po przejechaniu około 80km lub 2 dniach eksploatacji, ponownie wyraźnie odczuwa się brak mocy tj. trudności z przyśpieszenie i prędkość maksymalna w granicach 120km/h czasami uda się je rozpędzić do 140km/h ale potrzeba na to długiego odcinka trasy. Dodam, że filtr gazu i powietrza jest nowy, nowe kable i świece. Na benzynie auto pracuje raczej poprawnie. Czy jest możliwe inne uszkodzenie parownika niż tylko membrany i ewentualnie czy jest coś w silniku na co przy zasilaniu gazem należy zwrócić szczególną uwagę?
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl