Pytanie
Witam
Mam problem z rozruchem na gorącym silniku.
Odpalam zimny silnik na benzynie, gdy silnik się już trochę rozgrzeje (wskaźnik temperatury wejdzie w pole NORMAL), auto pali na dotyk już na LPG. Natomiast gdy na dworze temperatura jest wysoka np. około 30 stopni i silnik już jest mocno rozgrzany (termostat, wentylator, płyn chłodniczy, świece LPG nowe, filtry, przegląd gazu z regulacją wszystko to jest "zrobione"), wtedy jest problem z rozruchem na LPG, a nawet potrafi gasnąć na wolnych obrotach i trzeba odpalać na benzynie. Poza tym dość irytującym problemem instalacja sprawuje się bardzo dobrze...
Z góry dziękuję za ewentualną pomoc.
PS.rok produkcji 1997.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plProblemy z uruchamianiem i pracą na wolnych obrotach ciepłego silnika mogą wynikać z nieprawidłowych ustawień reduktora. Instalacje II generacji (podciśnieniowe) mają czasem tendencje do zmiany ustawień zwłaszcza dawki na biegu jałowym odpowiedzialnej równiez za uruchamianie silnika na gazie. By potwierdzić te przypuszczenia niezbędna jest diagnostyka przy pomocy odpowiedniego programu do instalacji gazowej. Dobrze jest równiez potwierdzić wyniki analizatorem spalin.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl