Pytanie
Dzień dobry
Pytanie 1
Od roku jeżdżę na BRC 24 Seq. w Peugeot 407 2.0 16V 140 KM prod. 2007r. Założyłem lubryfikator i przez pierwsze 6 m-cy wszystko działalo poprawnie (co tydzień ustawiałem częstotliwość kroplowania 10 kropli na minutę).
Niestety od 6-mcy muszę ustawiać kropkowanie codziennie (po kilku kilometrach kropelkowanie zanika ) - mam wrażenie jakby nie było zasysania (podciśnienia). Reklamowałem u instalatora wymienił na 2 inne układy ale było tak samo. Sugerował demontaż bo stwierdził, że ten silnik tego nie wymaga. Przy montażu układu zasilania gazem też to mówił ale wolałem zamontować lubryfikację wychodząc z założenia, że na pewno nie zaszkodzi. Samochód na przejechane 162 000 km z tego na gazie 15 000.
Co może być powodem kłopotów z lubryfikacją?
Sam układ zasilania gazem działa bezproblemowo.
Pytanie 2
Czy mój silnik wymaga regulacji zaworów (jak często ją przeprowadzać)? W internecie nic na ten temat nie znalazłem. Wydaje mi się, że ma samoregulację
Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW Pana silniku jest hydrauliczna regulacja luzów zaworowych i w mojej ocenie nie wymaga on stosowania lubryfikacji. Co do źródła problemów z lubryfikacją to trudno mi się wypowiadać się na ten temat na odległość, bez wizyty w warsztacie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl