Pytanie
Witam,
Mam problem przy przełączaniu z gazu na Pb i odwrotnie, problem polega na tym, że gdy przełączam podczas jazdy obojętne czy zimny czy ciepły silnik to mam chwilowy dość znaczny spadek mocy tzn szarpniecie auto ogólnie pali tyle ile paliło i nie ma innych problemów z jazdą na gazie. Czy może być to spowodowane odjechaniem mapy wtrysków i gaz lub paliwo ma za duży odstęp przy przełączaniu i czy trudno jest to ustawić samemu gdy ma się interfejs do gazu? Instalacja to BRC SEQUENT 24.11 auto Nissan Tiida 1.8 16v 2007rok. Dodam, że nie świeci się serwis ani nic więcej kompletnie nie dzieje.
PS model wpisany w opcjach jest inny bo nie ma mojego więc proszę się sugerować tylko danymi z tego okna.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plProblem może leżeć po stronie niewłaściwej kalibracji, jednak nie znając dobrze programu do obsługi instalacji odradzam samodzielnej jej wykonywanie. Do prawidłowej regulacji dobrze jest posiadać przyrząd, który umożliwi wgląd w parametry pracy silnika w przeciwnym razie można pogorszyć parametry lub wręcz uniemożliwić eksploatację na gazie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl