Pytanie
Witam Jestem posiadaczem Volvo 440 1,8 mono wtrysk. Mam założoną instalacje I generacji - "chyba’’nie ma kompa ani krokowca, jest na pokrętło dawka, i pali mi 20 w mieście na 100 km. Regulowane już u 4 gazowników i to samo cały czas. Gazownik powiedział, że można to przerobić pod kompa i krokowca i będzie mniej palił, filtry wszystkie wymienione oczywiście. Co mam kupić i jakie rzeczy (części) żeby to chodziło i czy dam sam radę to zmienić? Dziękuje za pomoc z góry. Marek
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plZbyt duże spalanie zależeć może od bardzo wielu czynników i montaż elektroniki sterującej wcale nie musi rozwiązać Pana problemu. Prawidłowo wyregulowana instalacja I generacji z ręcznym registrem jest niezbyt doskonała, bowiem musi zapewnić kompromis między prawidłową dynamiką, a zużyciem gazu. Jednak nie są to różnice rzędu 5 litrów, a co najwyżej 1-2 litra. Zatem proponuję najpierw przeprowadzić dokładną diagnostykę począwszy od diagnostyki pojazdu, a skończywszy na instalacji LPG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl