Pytanie
Witam,
Mam Renault Lagunę z silnikiem 3.0 V6 207 KM. Auto ma założoną instalację LPG Prins VSI. Niedawno po awarii rozrządu założony został inny silnik, on również jeździł na gazie. Obecny jego przebieg to 220 tys. km, na gazie nieznany, podłączona moja "stara" instalacja (montowana w 2011 roku).
Mam kilka pytań:
Dziękuję z góry za odpowiedzi,
Pozdrawiam
Mateusz
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki Renault 3.0 mają hydrauliczną regulację luzów zaworowych i w mojej ocenie nie ma konieczności stosowania zestawu do lubryfikacji gniazd zaworowych. Jeżeli jednak zdecydowałby się Pan na podłączenie wyżej wymienionego zestawu to króciec podający należy zamontowac na wspólnej części kolektora tuż za przepustnicą. Zbyt mały reduktor, jego niedostateczna wydajność skutkowałaby powrotem na benzynę przy dużym obciążeniu silnika (maksymalne wciśnięcie pedału gazu). Jeżeli takie zjawisko nie występuje to nie ma konieczności jego wymiany.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl