Pytanie
Mam taki problem jak silnik pochodzi na gazie i go zgaszę po 10 minutach, jak go uruchamiam mam problem z uruchumieniem na benzynie. Tak samo się dzieje jak chwilę przed wyłączeniem przełącze go na benzynę żeby z 15 s tak pochodził przed wyłączeniem go. Mimo wymienionych membran i uszczelek w parowniku Lovato RG92 problem sam pozostał. Zaznaczę, że nie wymieniłem grzybka w pierwszej strefie reduktora. z powodu niemożności odkrecenia wkrętu. Gdy jeżdżę cały czas na benzynie tego problemu nie ma. Gdzie szukac przyczyny? Czy może 1 strefa dawać za duże ciśnienie na 2 strefe i dlatego reduktor po wyłączeniu przepuszcza gaz? Sam elektozawór był czyszczony i grzybek na nim wymieniany na nowy.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plTeoretycznie nieprawidłowość redukcji ciśnienia na pierwszym stopniu reduktora może być powodem wydostawania się gazu z drugiego stopnia reduktora przy zamkniętym zaworze. Jednak przy takich usterkach reduktora głównym problemem jest funkcjonowanie auta na gazie.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl