Pytanie
Witam!
Po przełączeniu z benzyny na gaz obroty spadają silnik gaśnie. Regulacja czułością membran nic nie pomaga dopiero jak odkręcę o pół obrotu śrubką mosiężną (bypas) obroty się stabilizują i można przeprowadzić regulację membran. Dodam że wcześniej ta śrubka mosiężna była całkowicie zakręcona. Tak powinno być czy powinna być lekko odkręcona? Regulacja śrubką mosiężną ma wpływ na spalanie gazu?
Czy mebrany są twarde i dlatego nie reaguje na śrubkę czułości przy zakręconej mosiężnej śrubce?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plMosiężna śruba na reduktorze zazwyczaj jest prawie dokręcona do końca. Konieczność jej mocnego odkręcenia może sugerować zużytą przylgnię drugiego stopnia reduktora.
Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!
Przy wyborze instalacji rozważ rekomendowane systemy:
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl