Pytanie
Szanowny Panie. Mam pytanie czy 232 tyś km na VW Touran 2.0 Ecofuel to dożo czy mało? Kiedy planować remont główny silnika z tą instalacją oraz czy w Polsce są dostępne serwisy przystosowane do takiego remontu. Jak ocenić czy silnik już nadaje się do remontu?Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plNie ma kluczowego znaczenia sam przebieg auta (silnika) by zakwalifikować go do remontu (naprawy). Decydują o tym przede wszystkim takie czynniki jak np.: nadmierne zużycie oleju, nierównomierna praca, brak mocy, głośna praca silnika (stuki pochodzące z silnika) itd. Objawy takie mogą się pojawiać w silnikach o bardzo różnych przebiegach na co ma zasadniczy wpływ historia eksploatacji i serwisowania samochodu.
Niezależnie objawy te wymagają dodatkowo potwierdzenia diagnostyką silnika przeprowadzoną w warsztacie mechanicznym.
Poprawnej naprawy dokona dobry serwis - nie musi się specjalizować w systemach LPG - powinien natomiast specjalizować się w takich naprawach.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl