Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 8,9 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Jak wybrać dobry warsztat?


Dlaczego montujemy LPG?


Gdzie najlepiej zamontować wlew gazu

Wtorek 2020-10-13

Jaką instalację LPG wybrać?

Renault Clio (2017), 1.2 16V 75 1.1 74 KM (54 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Tomasz Krawiec

Technik Landi Renzo Polska
Renault Clio 2017 r., 1.2 16V 75 1.1 74 KM (54 kW) Silnik tego samochodu bez problemu można poddać konwersji na paliwo LPG. Instalacja LPG, którą polecam do tego Autka to Landirenzo Omegas Evo Obd w skład której wchodzą:
- Sterownik Omegas Evo Obd
- Wtryskiwacze AEB
- Reduktor li 02
http://landirenzo.pl/omegas-evo/
Poniżej dołączam linki z listą warsztatów, w których można zamontować wyżej wymienioną instalację LPG.
http://landirenzo.pl/warsztaty/
http://www.landi.pl/gas-specialist.html
Wtorek 2020-10-13

Maciej Grzędziński

Specialista ds. Wsparcia Technicznego w firmie EuropeGAS
Renault Clio 2017 r., 1.2 16V 75 1.1 74 KM (54 kW) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem instalacji EuropeGAS Avance 32.4, w której skład wchodzi:
-Sterownik EG Avance 32.4
-Wtryskiwacze EG 2000
-Reduktor EG Premo

Porównanie wraz z opisem funkcjonalności naszych sterowników jest dostępne pod linkiem poniżej:

https://europegas.pl/komponenty/sterowniki/

Poniżej dołączam link z listą warsztatów, w których można zamontować naszą instalację LPG.
("Warsztaty Oferujące Produkty EG")
https://europegas.pl/kontakt/warsztaty/
Wtorek 2020-10-13

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Zastosowany w samochodzie Renault Clio (2017) silnik 1.2 16V 75 1.1 74 KM (54 kW) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku uniwersalnych zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej).

Silnik ten wymaga zastosowania dodatkowej ochrony zaworów (lubryfikacji, dotrysku benzyny lub dodatków do paliw - benzyny i LPG) oraz okresowej kontroli i ewentualnie korekty luzu zaworowego (co około 30 tys. km).

Czwartek 2020-10-15