Uwagi pytającego:
Podobno może mieć jakieś wtryskiwacze oporowe? Chodzi o jak najlepszą pracę i ekonomiczną jazdę. Może V generacja?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik ten może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Wtryskiwacze benzynowe w silnikach Renault 2.0 Turbo są bez problemu obsługiwane przez wszystkie sterowniki LPG systemów IV i V generacji.
Myślę, że IV generacja to optymalne rozwiązanie dla tego silnika, zarówno pod względem eksploatacyjnym jak i kosztów, które trzeba ponieść przy montażu. Nie oznacza to, że V generacja będzie gorsza, jednak na pewno będzie rozwiązaniem droższym.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl