Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Środa 2018-02-14

Jaką instalację LPG wybrać?

Renault Laguna (2010), 2.0 16V / 2.0 16V 140 E85 140 KM (103 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Jednostka napędowa 2.0 16V 140 KM (103 kW) samochodu Renault Laguna (2010) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacje IV generacji wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. w postaci układu lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Środa 2018-02-14

Oliwer Sandowski

Monter KME

Jednostka napędowa 2.0 16V 140 KM (103 kW) samochodu Renault Laguna (2010) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacje IV generacji wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. w postaci układu lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Środa 2018-02-14

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Jednostka napędowa 2.0 16V 140 KM (103 kW) samochodu Renault Laguna (2010) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacje IV generacji wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. w postaci układu lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Środa 2018-02-14

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Jednostka napędowa 2.0 16V 140 KM (103 kW) samochodu Renault Laguna (2010) może być dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacje IV generacji wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. w postaci układu lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Środa 2018-02-14