Renault Laguna (2010), Audi A4 (2008), Toyota Avensis (2010)?
Wskazane samochody:
Renault Laguna 2010 r., 2.0 16V IDE 135 KM (99 kW)
Audi A4 2008 r., Avant 1.8T 163 KM (120 kW)
Toyota Avensis 2010 r., 2.0 Valvematic 152 KM (112 kW)
Zobacz odpowiedzi od eksperta:
Tomasz Krawiec
Technik Landi Renzo Polska
Postaram się krótko opisać każdy z tych trzech samochodów, wybór oczywiście pozostawię Panu.
Renault Laguna 2010 r., 2.0 16V IDE 135 KM (99 kW) w tym francuskim Autku bije japońskie - nissan-owskie serce, a więc mechaniczna kompensacja luzu zaworowego co będzie wymagało zastosowania dotrysku benzyny w celu ochrony gniazd zaworowych i zaworów + regularna kontrola - wyższe koszty serwisowania. Instalacja którą polecam do tego samochodu to Landirenzo Omegas Evo w skład której wchodzą:
Sterownik Omegas Evo
Wtryskiwacze AEB
Reduktor Li 10
Audi A4 2008 r., Avant 1.8T 163 KM (120 kW) Silnik tego niemieckiego autka można powiedzieć że jest wręcz stworzony do konwersji na paliwo LPG, hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego + wysokiej jakości materiały użyte do budowy silnika nie wymagają stosowania żadnych strategi w postaci dotrysków benzyny , czy lubryfikacji. Instalacja którą polecam do tego samochodu to również Landirenzo Omegas Evo tylko z mocniejszym Reduktorem - Li 10 Turbo.
Toyota Avensis 2010 r., 2.0 Valvematic 152 KM (112 kW) Silnik tego japońskiego Autka wyposażony jest w hydrauliczną kompensację luzu zaworowego, ale mimo to wymaga zastosowania strategi dotrysku benzyny w celu ochrony głowicy silnika. instalacja LPG którą polecam do tego samochodu to również Landirenzo Omegas Evo oparta o wyżej wymienione komponenty z reduktorem Li 10.
piątek 2020-09-18
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.pl
Wszystkie wymienione w pytaniu samochody:
Renault Laguna 2010 r., 2.0 16V 135 KM (99 kW)
Audi A4 2008 r., Avant 1.8T 163 KM (120 kW)
Toyota Avensis 2010 r., 2.0 Valvematic 152 KM (112 kW)
można dostosować do zasilania LPG.
Można to zrobić przy zastosowaniu jednego z wielu oferowanych na rynku uniwersalnych zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej). Silniki tych pojazdów bardzo dobrze pracują na LPG, mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymagają stosowania dodatkowej ochrony zaworów.
piątek 2021-10-08
Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!