Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plNajlepszą propozycją w kontekście zasilania gazowego wydaje się Volkswagen Golf 2009 r. Jego sinik 1.6 102 KM (75 kW) cieszy się znakomitą opinią wśród montażystów instalacji i może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku pozostałych aut także nie ma problemu w zakresie poddania ich konwersji do zasilania gazowego. Trzeba tylko pamiętać by w przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Silniki tych pojazdów (Renault i Volvo) mają także regulowany ręcznie luz zaworowy, którego wartości należy co około 30 tys. km sprawdzać i ewentualnie korygować.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl