Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba wymienione samochody to dobre propozycje pod kątem zasilania LPG.
Nieco lepszym, a może wygodniejszym w eksploatacji, wyborem wydaje się Citroen Xsara 1.6 16V ponieważ z uwagi na hydrauliczną regulację luzów zaworowych nie wymaga on okresowej ich regulacji i stosowania lubryfikacji.
Silnik ten może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Renault Megane 1.6e także można dostosować do zasilania LPG wykorzystując instalację IV lub V generacji. Pomimo zastosowania w tym silniku regulowanych ręcznie luzów zaworowych nie wymaga on stosowania lubryfikacji (bardzo dobrze spisuje się na LPG), lecz należy pamiętać o ich okresowej kontroli i ewentualnej regulacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl