Pytanie:
Witam,
Czy instalacja do tego zestawu jest opłacalna, jak się mają koszty w przypadku długoterminwej eksloatacji samochodu, silnik z 2011 roku. Mam przejchane tylko 50 tys. km zależy mi na opłacalnej istalacji gazowej.
Kod silnika to M4R713.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJak najbardziej silnik 2.0 16V 140 KM (103 kW) stosowany w samochodzie Renault Mégane (2011) można poddać adpatacji na zasilanie LPG. Konwersji można dokonać z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Instalacja IV generacji wymaga zastosowania dodatkowej ochrony zaworów, np. w postaci lubryfikacji.
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy na gazie kontrolować co około 30 tys. km.
Jeśli chodzi o koszty użytkowania to proponuję skorzystać z naszego Kalkulatora opłacalności montażu instalacji LPG.
Pełną ofertę ze specyfikacją poszczególnych elementów i ceną można uzyskać korzystając z aplikacji Wycena instalacji LPG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl