Pytanie
Posiadam Renault Megane II 1.6 16v 83kw z 2005r i chciałbym założyć instalację LPG firmy BRC. Jednak słyszałem, że w tych modelach Renault o identyfikacji silnika K4M instalacja LPG nie jest polecana. Jeżeli to prawda to proszę o odpowiedź dlaczego? Słyszałem także, że w tych silnikach przy zasilaniu LPG wypalają się gniazda zaworowe i padają cewki. Czy to prawda i jakie są koszty takiej naprawy; i jeżeli to się naprawia to czy później nie ma już z tym problemów. Zależy mi na najlepszej instalacji do tego auta, bez względu na koszty bo na montażu nie chce oszczędzać. Ale jeszcze bardziej chce bezproblemowo korzystać z tego dobrodziejstwa. Zaznaczam jeszcze, że auto ma przejechane 55 000 km, bo jeździła nim moja żona. Teraz chcemy korzystać z tego auta jako pierwszego w rodzinie, czyli jeździć znacznie, znacznie więcej. Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
Bartosz
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW swoim doświadczeniu warsztatowym wielokrotnie spotkałem się z tymi silnikami eksploatowanymi na instalacjach IV generacji i nie było z nimi żadnych problemów. Usterki cewek zapłonowych zdarzają się w silnikach Renault 16 zaworowych bez względu na to czy eksploatacja odbywa się na benzynie czy na gazie. Instalacja BRC to dobra propozycja, warunkiem jest (jak przy każdym montażu) jej prawidłowy montaż i kalibracja, to zapewni bezpieczną i bezproblemową eksploatację.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl